سایه روشن

سیاسی- فرهنگی ادبی

سایه روشن

سیاسی- فرهنگی ادبی

هر چند همیشه می گویند یک دست صدا ندارد اما گاهی اتفاقا باید “یکدست” بود تا سر و صدا به راه انداخت. باید یکدست بود تا پیروز شد. پای چنددستگی که به میان می آید باید احساس خطر کرد؛ که اصولگرایان احساس خطر نکردند و شد آنچه نباید می شد!
به دنبال چرایی این اتفاق نیستم. اینکه چرا ائتلاف اصولگرایان شکل نگرفت؟ اینکه چه کسی مقصر است؟ اینکه آیا مجازیم هتاکانه به شخصیت حقیقی آیت الله مصباح بتازیم یا نه؟ و حتی اینکه گله کنیم از کسانی که با تابلوی تهران، شهوت ایران را در سر می پروراندند یا خیر؟!
پاسخ این سوالات برای پیش از انتخابات بود. امروز باید اندیشید به آینده. به ۴ سالی که “محمود”، “حسن” را به جای خود می بیند. اینکه چه مقدار از شعارهای “کلیددار” مشکلات نظام، عملی است یا خیر هم مهم نیست؛ مهم این است از امروز من و تو به مدت ۴ سال رییس جمهوری داریم به نام شیخ حسن روحانی!
باید نشان دهیم به کسانی که در حرف مدعی دموکراسی هستند و در عمل دموکراسی شان به سطل آشغال و آتش و تظاهرات و اغتشاش ختم می شود؛ معنای واقعی آزادی را!


                                               آزادی یعنی جشن و پایکوبی شما تا نیمه های شب گذشته!

آزادی یعنی حق رای شما محترم و مغتنم شمرده می شود. آزادی یعنی احترام به رای یکدیگر. همان کاری که ما امروز انجام دادیم و شما ۴ سال قبل از انجام آن عاجز بودید!
پس دوستان حامی آقای روحانی. حال که خوشحالید، بیایید و قول دهید که در تعریفتان از آزادی تجدیدنظر کنید و باور کنیم ایران برای همه ماست. بیایید و قبول کنید سال ۸۴ مردم نامزد محبوب شما را نمی خواستند و امروز اتفاقا کسی را برگزیدند که شما هم او را می خواهید!
بیایید بیاموزیم احترام به یکدیگر و سلایق مختلف را..
بیایید باور کنیم “من و تو” هستیم که ایران را می سازیم و دلسوز آن هستم، نه BBC و VOA و FARSI1 و حتی “من و تو”
آقای روحانی؛ هرچند دوستان شما ۴ سال قبل با سطل زباله و آتش و اغتشاش پذیرای رییس جمهور ما بودند اما ما امروز با گل و جشن و پایکوبی پذیرای شما و حامیانتان هستیم.
باشد که در این ۴ سال بیاموزیم؛ ایران برای همه ماست پس باهم مهربان باشیم و به یکیدیگر یادآوری کنیم که دشمن منتظر فاصله انداختن میان من و توست.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۸
م.الف.ی

نظرات  (۵)

عالی بود
جالب بود
برخی ایران را مال خودشون میدونن و احساس میکنند آنچه آنها میخواهند درست است
ایران مال کسانی است که انقلاب کردند، شهید دادند، در راهپیمایی ها و انتخابات شرکت میکنند و از قوانین حکومت تبعیت میکنند و پشت رهبری رو خالی نمیکنند
همین                                                                        دروغ و اتهام بستن به ریاست جمهور جناب روحانی( هر چند دوستان شما با سطل زباله و...) نشان می ده جقدر در گفتار خود( ما امروز با گل و.. )دارید
معاندان نظام دوست ریاست جمهور روحانی نبودند// در پیروزی انقلاب اسلامی همه طیف ها از هر مکتب و فکری، خوشحال شدند
پاسخ:
سلام امااکثر قریب به اتفاق کسانی که در  سال 88 به جناب اقای موسوی رای دادن و مواضع شون با ایشون یکی بود و در فتنه 88 هم دست داشتند با اقای روحانی رای دادند
البته واقعیت هم همین هست که در سال 88 تمام کسانی که به اقای موسوی رای دادند چون کاندیدشون رای نیاورد آشوب راه انداختند و شهر رو به هم ریختن
اما بر عکس در این دوره هواداران بقیه کاندیداها نه تنها تلافی نکردند که تبریک هم گفتند
هدف مقایسه این دوره انتخابات بود بلکه شابد بعضی ها طرز برخورد صحیح رو در مقابل حقیقت یاد بگیرند و منطقی برخورد کنند
خیلی غالیه
فقط یه نکته
شما مثل قرآن عمل کن
قران حق را نشان میده هر کس پیروی کنه موفق و هر کسی پیروی نکنه شکست خورده
اصراری هم برای این نیست که اهل باطل حق رو بپذیرند
الهی اهدنا الصراط المستقیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی