سایه روشن

سیاسی- فرهنگی ادبی

سایه روشن

سیاسی- فرهنگی ادبی

به خاطر خودت

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶ ق.ظ
مردی از ارتفاع 5 متری روی زمین می پرید و هیچ اتفاقی برای او نمی افتاد. او هرگاه می خواست از ارتفاع به سمت پائین بپرد نگاهش را به سوی آسمان می کرد و از کائنات می خواست تا او را سالم به زمین برساند و از هر نوع آسیب و صدمه حفظ کند.
                                                       



اتفاقا هم همیشه چنین می شد و هیچ بلایی بر سر او نمی آمد.
روزی این مرد به ارتفاع پنج و نیم متری رفت و سرش را به سوی آسمان بالا برد و از کائنات خواست تا مثل همیشه او را سالم به زمین برساند. اما این بار محکم به زمین خورد و پایش شکست.
او آزرده خاطر نزد بزرگ شهر رفت و از او پرسید:" کائنات هیچ وقت جواب رد به خواست من نمی داد. من سال ها بود که از ارتفاع پنج متری می پریدم وهیچ اتفاقی برایم نمی افتاد چرا این بار فقط به خاطر نیم متر اضافه تر پاهایم شکست؟ چرا کائنات مرا حفظ نکرد؟"
آن بزرگ تبسمی کرد وگفت:" اتفاقا این دفعه هم کائنات به نفع تو عمل کرد! کائنات چون می دانست که تو بعد از پنج و نیم متر، عدد 6 و 7 را انتخاب می کنی، قبل از این که خودت با این زیاده خواهی بی معنا گردنت را بشکنی، پای تو را شکست تا دست از این بازی برداری و روی زمین قرار گیری!"
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۷
م.الف.ی

نظرات  (۴)

واقعاً مطلب جالبی بود.
از شما تشکر می‌کنم.
لطفاً باز هم مطالبی از این دست را قرار دهید.
دست نگه دارنده خدا را در حوادث تلخ ببینیم
اگر نبود چه میشد؟
عزیزم مطالب وبلاگت خیلی تاثیر گذاره .
ممنون از این سلیقه خوبت
عزیزم مطالب وبلاگت خیلی تاثیر گذاره .
ممنون از این سلیقه خوبت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی